BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 26, 2009

MEMORI TERCIPTA…..EXPLORE KAPAS EXPERIENCE CHALLENGE 09’




Aku rasa lega sekali bila final camp nie da selesai…tapi kadang2 rindu plak dgn suasana kt sana…kat sanalah kita dapat lihat perangai sebenar kawan-kawan kita…ade yang suke marah2, tak sabar, suka mengarah je tapi die tak buat ape-ape, ade yang jenis buat tak taw je, yang suke complain macam2 pn ade jugak…tapi takpe la..sume pun da lepas, nak disimpan lagi dalam hati buat ape kan…yang mane baik kita amikla , yang buruk kita jadikan pengajaran…

Aku rasa final camp ni berbeza dengan final camp mase diploma dlu…camp ni ok la, enjoyyy.....dapat group pn yg ok2...tapi bende yg plg aku x kn lupe mse aktiviti explorace tu..kne terjun dari jeti pastu berenang g kt kayak..huhu..aku da la x brape reti swimming, tapi memandangkan dak2 pompuan lain group aku lg x reti swimming,sbb kbanyakan bdk2 stpm..so aku la yg kne terjun...nk gugur jntung diwatnye..

pling benci, bile brenang2 pastu dtg ombak bsr, aku da la kcik je..hbis hanyut ...dah la x sampai2 nye..sakit aty btul..pastu tgk2 ade 2 3 ekor obor2 ikut aku brenang...malu btul,kan aku dah x sengaja menangis kt tgh laut tu..nsb baik ade 2,3 org je nmpak..malu..malu...instructor yg x sanggup tgk aku nanges tu pn dgn baik aty nye tlg dekat kan sket kayak tu kt aku...mybe nmpk ksian sgt kot aku mse tu..hahaaaa...dgn kaki da krem nye lg x larat nk pnjat kyak tu...

0 comments: